"Úgy szeretném felkutatni, körbevinni, megmutatni mindent, ami szép, miben szíved-lelked gyönyörködnék. Annyi szép van. Annyi kis csoda..."

Ott vagyok


Ott vagyok veled a télben a nyárban, 

Mulandó napjainknak a zivatarában,

Ott vagyok veled, ha nem jön az álom 

Szívem ajtaját előtted bátran kitárom.

Ott vagyok ha nem vérzik, mégis fáj ,

Amikor lelked elborítja vakító homály

És ott vagyok ha vádol a sors téged ,

Mutatom az utat, legyen hová lépned.

Ott vagyok én veled a fűben a fában, 

A mulandó évek gyors zuhatagában ,

Ott vagyok akkor is ha tán nem érzed 

Láthatatlan szárnyakon repülök érted.

Ott vagyok melletted reggel és este ,

Amikor eltakar téged némaság leple 

Ott vagyok veled ha remeg a tested ,

Vigyázok rá, hogy ne sérüljön a lelked.

Ott vagyok ha félsz és tán nem látod 

Hogy én voltam s leszek a te álmod ,

Ott vagyok amikor feladnál mindent 

Érezned kell azt, mit érzek én itt bent.

És érezned kell amikor hív a lelkem ,

Éreznem kell, hogy nem hiába éltem

Érezni akarom,  én vagyok a minden,

Neked adom szívből összes kincsem.

Ott leszek veled ha eljön majd az óra ,

És indulnunk kell egy messzi utazásra

Ott leszek én veled akár ezer életen át 

S öntözöm szíved folyton nyíló virágát.

(Csongor Nikola)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése