"Úgy szeretném felkutatni, körbevinni, megmutatni mindent, ami szép, miben szíved-lelked gyönyörködnék. Annyi szép van. Annyi kis csoda..."

Istenem, köszönöm

Istenem köszönöm mindazt amit adtál,
Az éjt, a pihenést, a sok-sok szenvedést,
Köszönöm , amiért tűrni tanítottál.
A szenvedéseket , amit a vállamra raktál.
Köszönöm az életet, ami eddig tartott,
Köszönöm a békét, a sok lelki harcot,
Köszönöm  Jó Atyám hogy lelkem hozzád vágyik,
Add, hogy legyen erőm egészen hazáig.
Köszönöm a látást, a két szememet,
Melyet fogjon le egykor a Te szent kezed.
Köszönöm az értelmet, a szót, a hallást,
Köszönöm az igét, Krisztust, a vallást.
Köszönöm azt is, hogy szeretlek téged,
Köszönöm, hogy hívó fohászom megérted.
Köszönöm hogy meghallod a jajkiáltást,
Köszönöm a sok-sok megbocsátást.
Sajnos bűnös vagyok, egyre csak vétkezem,
Add szent kegyelmedet, hogy csak a jót tegyem.
Ha Te nem vagy velem, én csak koldus vagyok
De így veled gazdag, nagyon gazdag vagyok.
Minden Tetőled van, és minden Teáltalad.
Csak egy legyen utam,:a hit és az alázat.
Uram! Ezen úton vezesd a lelkemet,
Köszönöm hogy szereted a megtért gyermekeket.
Atyám! Bár a földön nincsen érdemem,
Tedd meg Szent Fiad. Jézusom nevében.
Drága jó Szűzanyám, szólj az érdekemben,
Hogy veled lehessek egykor a mennyekben. 
Ámen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése